HTML

klarika blogja

Friss topikok

Linkblog

Amszterdamba már repülővel érkeztünk

2008.01.18. 19:27 balazsklari

2008.01.11. (péntek, Amszterdam)
 
Kísérlet egy tandemmel, képek
Alig vártam már, hogy kiszálljunk végre abból az nyavalyás buszból. A hajnali zötykölődés után végre megérkeztünk Prágába, és én bizony megkértem Gyurit, hogy menjünk inkább repülővel Amszterdamba. Hála az égnek, találtunk is jegyet, különben lehet, hogy inkább hazamegyek. Amszterdam csodás város, bár az időjárás nem kedvez nekünk. Azért Gyurikám kipróbálta a tandem biciklit, amiről úgy le is zúgott, hogy mindenki röhögő görcsöt kapott körülöttünk. Még jó, hogy nem ültem mögé, ezt nevezik női megérzésnek. Nagyon tetszik ez a tömérdek kerékpár, sokkal kevésbé szennyezett a levegő, mint Budapesten. Hát, lenne mit tanulni tőlük!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://klarikamafoldkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr87298452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ibolya · blogok/balazsklari/api 2008.03.22. 22:55:55

Bevallom kislány korom gyakori vendégei voltak otthon a tévében.A mai fiataloknak ők már nagyon ódivatú személyek.Ezt az utazásukat nézve, viszont rá kellett jönnöm, hogy egyszerűen aranyosak, emberiek voltak.
Engem megnevettettek, remélem ez volt a cél.

Melcsi · blogok/balazsklari/api 2008.09.07. 00:30:36

Sziasztok!
Ma,vagyis tegnap találkoztunk Tatabányán!
Fergeteges buli volt,akárcsak a Szigeten!!
Bár csak 16 éves vagyok,rájöttem,h a mai zene sehol nincs a régiektől!!
Imádom a Korda házaspárt..
És a Neoton Familiát!!
Nem tehetek róla,ilyen vagyok!
Jah és kihagytam Mary Zsuzsit!!
Puszi..Imádlak titeket!!
süti beállítások módosítása