HTML

klarika blogja

Friss topikok

Linkblog

Kordáék a Föld körül: utoljára

2008.05.30. 10:14 balazsklari

Véget ér az utazós műsorunk. Kaptunk hideget, meleget, de nem bántuk meg, hogy elvállaltuk a Viasat3 felkérését. Magunkat adtuk: ha visítani láttak, azt őszintén tettem, mert néha azért ijesztő dolgok történtek velünk. Ha nincs kamera, akkor is visítottam volna, ezt elhihetik. Sokszor borzasztóan féltettem Gyurit, mert olyan szituációkban kellett helytállnia, amelyekben nekem is halálfélelmem volt. Amikor egy hatalmas lóra ültették fel Amerikában, addig hisztiztem, amíg le nem szedték róla. El is ájultam volna, ha leesik és történik vele valami! Persze az extrém helyzetekkel együtt csodás kalandokban volt részünk. Ám nincs megállás! Nyáron rengeteg koncertet adunk, folytatjuk a pókerközvetítést és ha időnk engedi, otthon is leülünk játszani. Bizony, ezt is együtt. Még így huszonnyolc év után is.

Képek, búcsúzóul!

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://klarikamafoldkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr55494711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mami · blogok/balazsklari/api 2008.05.30. 14:10:25

SIROK NAGYON!!!!!!!!!!!!!!

cometneni 2008.05.30. 15:54:28

Mami- már ne is haragudj, ha ennyire irritálnak, akkor minek olvastad, netán nézted őket? nem volt kötelező. akárhány hszt láttam tőled, az csak ontotta a gyűlöletet. vagy az irigységet? nekem totál közömbösek, mégsem fröcsögtem. meg nem néztem - immár lassan 4 azaz négy éve nem nézek tvt. és nem hiányzik! de még így sem álltam le ócsárolni, szapulni sem őket, sem akik kíváncsiak voltak rájuk. mert biztos voltak olyanok is. béke veled!

mami · blogok/balazsklari/api 2008.05.30. 20:33:55

Drága !! én nem ócsároltam őket, csak cikiztem és a kettő nem ugyanaz.
Pártkatonának neveztem , az még nem gyűlőlet. nem utálom őket, csak némelykor röhejesek és ez se utálat. No ennyi!

"szeress ugyis , ha rossz vagyok........."

rafinéria · blogok/balazsklari/api 2008.06.01. 09:44:09

Igazán felháborító, hogy "cikiztem,pártkatonának
neveztem" ugyan akkor "mami" önt meg minek nevezzem.Szeretne annyí mindent elérni mint ez a házaspár elért.Én gratulálok nekik. Ön csak irigy, akkor én is had cikizzem pártkatonának nevezzem.Mert hát mostanában a párt az nem mradhat ki sehonnan és a roszindulatú írigység.

Bossifam 2008.06.01. 10:44:54

mami ezek a különbözö nickek, egy szemelyt takarnak. ha nem 2öt. Tehat nem erdemes leallni, mert ez nem vitakepes mar. meg aztan minek? RAJTUK KIVÜL A KUTYA SEM IR IDE; SENKIT NEM ERDEKEL EZ A BLOG: ÜDV

mami · blogok/balazsklari/api 2008.06.01. 14:11:08

Kedves Bossifam!! Hol lehet téged máshol megtalálni??? Itt nem akarok Klárikáéknál.

mojsi · blogok/balazsklari/api 2008.06.01. 15:31:07

Kedves Bossifam! A drága mamikával találkozhatsz a szélső jobbos ordibálók között a tüntetéseken.

mami · blogok/balazsklari/api 2008.06.01. 17:20:29

Mojsi!!! Irtó sötét van!! Nem aBossifam keresett engem hanem én őt. Ennyi!!! Az ország kb ilyen tudásu emberekkel van tele mint te, azért vagyunk már a béka segge alatt. Ne bántsd ajobboldali embereket mert a legtöbb tudás és ész ott van . Kár lenne tagadni.

rafinéria · blogok/balazsklari/api 2008.06.01. 19:13:14

Felháborító!"mami"igazán szeretné ha a Klárikáék nyomába léphetne de még megsem közelíti ŐKET semilyen szinten és ezért van ez a lekezelő, lenéző szövege, csak minősíti saját magát.

Bossifam 2008.06.01. 19:23:44

mamika ne allj le magadnal gyengebbekkel. Minek? ha van kedved a gumicukorban megtalalsz. üdv

mojsi · blogok/balazsklari/api 2008.06.01. 21:27:16

Rafinéria! Neked teljesen igazad van a mamit illetően.

Bossifam 2008.06.02. 14:27:12

kedves mojsi, (klarika vagy anyamkinja)Nekem tök mindegy mit irogatsz, jobboldali, vagy baloldali mindegy. Ez hogy jön ide?
Dugd a jobbot vagy a balt oda ahonnan a legjobban büzlessz. Ennyit a temadhoz. Különben nagy szar gaz vagy, gyenge. Mivel senkit nem erdekel ez az oldal es a tartalma, tehat en is leszarom a jövöben. ennyi

mojsi · blogok/balazsklari/api 2008.06.02. 18:00:48

Bossifam!Szivesen lennék Klárika,de állítólag pasi vagyok.Ha nő lennék nem bánnám,ha Klárikának hívnának.Titeket "annyira nem érdekel ez az oldal",meg a több sem,és mégis állandóan primitív baromságokat írtok.Miért nem kussoltok el más témák fórumaihoz,végleg!

Bossifam 2008.06.02. 18:06:04

kisapam en ott irok es azt amit akarok. ne olvasd ha nem birod. ha a jobb es baloldali hülyesegeidet ide irogatod a szamomra, igenis valaszolok ra. Erthetö? AKI OSZT AZ TUDJON VENNI IS. vagy Kussolj kisapa.

mojsi · blogok/balazsklari/api 2008.06.02. 18:08:44

Bossifam! Lehet,hogy te nem ,de én pasi vagyok!!!!!!!Azért írtok a fórumokra,mert "nem érdekel"? Csak az a baj,hogy csak mocskolódni tudtok mamikával együtt. Egyébként ,ha nő lennék nem bánnám,ha Klárikának hívnának.Nem lehet olyan rossz dolga! Ezért irígylitek.

Bossifam 2008.06.02. 18:13:45

erre a forumra. nem forumokra. ha olvasom a nekem intezett hülyesegeidet, szamithatsz valaszra is. vagy akkor mi a fasznak irsz nekem?
Minden jot, Klarika! :D

mojsi · blogok/balazsklari/api 2008.06.02. 21:55:36

Egyébként tényleg nem vagy normális.

Bossifam 2008.06.02. 22:18:07

ha nö lennel klarika lennel, hogy irhatsz ilyet ha ferfi vagy, he? ANNYIRA VAGY TE FERFI MINT A BUZIGYURI!

Bossifam 2008.06.02. 22:18:15

ha nö lennel klarika lennel, hogy irhatsz ilyet ha ferfi vagy, he? ANNYIRA VAGY TE FERFI MINT A BUZIGYURI!

mojsi · blogok/balazsklari/api 2008.06.02. 23:00:29

Na, látod így tényleg látszik,hogy milyen primitív vagy.Az ilyenek miatt válnak hiteltelenné a fórumok.A sikertelen senkik itt élik ki magukat név,és arc nélkül.Gratulálok anyádnak!

Bossifam 2008.06.02. 23:53:01

na,jo. Nem bizonyitgatok neked mert mi a francnak tennem. Ne kötekedj es ne jobbozz le senkit akiröl fogalmad nincs. Ha megteszed -ezt kapod vissza. Mindig es mindenhol. Ahogy irtam: AKI OSZTANI TUD ANNAK VENNI IS TUDNIA KELL. Mivel szemelyeskedsz,igy teszem ezt en is. De Durvabban. Celzottan.Nem azert mert rossz ember vagyok hanem hogy lassam meddig birod. Gyenge vagy. Mar csak anyazni tudsz, többre nem telik, tehat mar nem erdekelsz. Ha a forumokkal van bajod, minek cikizel olyan embereket ak a velemenyüket irjak le. Ezert vannak ezek a blogok. Tedd közze te is amit gondolsz. Ha meg fikazol könnyen megkapod ugyanazt. Ez igy termeszetes . Ha nem birod akkor meg huzz el csendben a kertekaljan. Ne itt logasd ki a szart a pofadbol. Ennyi

mamka 2008.06.03. 05:27:07

Tök jó gyerekek!! Egy szónak is száz a vége a lényeg mit se m változott Gyuri -múri só lebögött!!!! A nézettség a béka segge alatt , a varázslat szertefoszlott az embereknek ki van a farkuk a népbutitással.

Korbalek Ibi · blogok/balazsklari/api 2008.06.03. 13:45:29

Az emberek az ilyen primitív mamikáktól vannak ki.Bármennyire is fáj a Korda műsor nagyon jó volt,kár,hogy vége van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Ly · blogok/balazsklari/api 2008.06.04. 20:21:02

Kérlek írja meg valaki, hogy MELYIK VOLT AZ A HÉVIZI HOTEL, ahol a múlt héten forgattak???

Korbalek Ibi · blogok/balazsklari/api 2008.06.04. 21:26:37

Szerintem a Carbona szálló.

Ly · blogok/balazsklari/api 2008.06.05. 12:21:17

Re: Korbalek Ibi

Nagyon szépen köszönöm a válaszod. A képeket látva tényleg ez lehetett...
süti beállítások módosítása